Skupinová cvičení - popis lekcí

pro rozvoj kondice i tvarování postavy

Rezervace

GeekStrong

Rezervace

Kondiční kick -box

Rezervace

TRX

Rezervace

Senioři

Odborně vedené cvičení pod vedením fyzioterapeutek.

Rezervace

Ping-pong

Rezervace platí na stůl bez ohledu na počet hráčů.

Rezervace

Ping

Jedná se o velmi mírnou metodu cvičení pro každého. Nabízí zpevnění svalového korzetu, rozvinutí síly, flexibility a koordinace. Umožňuje posílení dlouhých svalů bez nárůstu svalové hmoty, čímž se stává atraktivním pro ženy. Doporučuje se však i mužům, kteří holdují spíše posilování se závažím. Zlepšuje totiž funkčnost svalových vláken a jejich pružnost. Pilates se doporučuje také všem sportovcům, kterým umožňuje lepší držení těla a rovnováhu. Je pravidelnou součástí sportovní přípravy většiny současných vrcholových sportovců.

Rezervace

Power joga

Pomáhá zvyšovat sílu, pružnost a odolnost. Různé pozice procvičované na lekcích power jogy představují fyzickou, duševní a emocionální výzvu. Cvičení jsou sestavena tak, aby posilovala a rozvíjela celé tělo. Pomáhají spalovat kalorie, zvyšovat rychlost metabolismu a celkově zpevňovat postavu.

Rezervace

Tabata - kruhový trénink

Rezervace nejpozději hodinu před začátkem

TOPlist